fredag 26 september 2008

Fom Linné Wit Lööv

Salve!

Jag sitter här och läser ditt inlägg med stort intresse och mycket nöje, min gode huvudsvansade vän, samtidigt som jag lyssnar på Anthony Hamiltons album XTC från 1996. Det svänger gött och jag föll nästan in i din pikalurviska flanering av queens boul. En fråga; spelar de även schack på boulevarden under dagen eller ägnar de sig ändast åt denna aktivitet när solen inte längre lägger en skugga på brädet jämte kungen?

På tal om kungar, jag mår bra. Arbetsveckan är slut, Roma närmar sig med stormsteg(tio arbetsdagar kvar), ikväll nalkas Loke och sällskapet i Räfven på kajskjul 8, David har åkt till Rumänien för att plugga till läkare, Jens är lika ful som vanligt, Jök flyttat in hos Krille och benson flottar på som aldrig förr. Kan inte bli bättre.

Tidsoptimist som jag är så börjar kvällen ta slut innan jag gått ut så nu blir det att hoppa in i en dush.

Förhoppningvis blir min kväll lika fantastisk som din resa verkar vara.

Bara kärlek!

/Don Vito

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt att få lite gbginfo, keep it coming.

Ingen schack på dagen, däremot har vi gjort det till en vana att bejaka vår 70 åriga judiska sida och gå och spela schack i central park. Jag brukar förlora.

Ikväll tar vi det piano, imorgon ska vi nämligen tidigt ut till Long island med vår nya vän Ben för att åka polisbåt och förhoppningsvis skjuta pistol. Fortsättning följer. - Axmatax